Klantenservice
Hoe kunnen we u helpen? Heeft u vragen over bijvoorbeeld de verzendkosten, ons retourbeleid of de beschikbare betaalmethodes? Vind het antwoord op uw vraag.
Bestellen
Betekenis van de status:
- In behandeling: de order is ontvangen. De betaling moet nog ontvangen worden.
- Bevestigd: uw order is ontvangen, betaald en wordt doorgezet naar ons magazijn.
- Afgerond: uw order is ontvangen, betaald en verzonden.
Als u per ongeluk een dubbele order heeft geplaatst, worden deze orders in de meeste gevallen bij ons gesignaleerd. U ontvangt dan binnen 24 uur van ons bericht. Indien u dit bericht niet ontvangt, kan het zijn dat u uw order tweemaal uitgeleverd krijgt. In dat geval kunt u één order in zijn geheel terugsturen. Het aankoopbedrag zal dan op uw rekening worden teruggestort.
Aan de getoonde voorraadinformatie kunnen geen rechten worden ontleend. Voor sommige artikelen is het mogelijk om een verzoek tot reservering in te dienen.
Betalen
- iDeal
- Klarna (achteraf binnen 14 dagen betalen)
- Creditcard (Visa, Mastercard)
- Bankcontact / Mister Cash
- Sofort Banking
- Belfius Direct Net
Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen stellen wij u hiervan op de hoogte. Na dit bericht kunt u binnen 5 dagen het geld op uw bankrekening verwachten.
Bezorgen
- Afhalen bij een PostNL-punt bij u in de buurt
- Standaard Pakketpost (kies zelf het bezorgmoment dat u uitkomt)
- Avondlevering en Ochtendlevering
- Bij bestellingen vanaf €50 voor Nederland en België, betaalt u geen verzendkosten
- Bij bestellingen tot €50 voor Nederland en België, betaalt u €3,95 of €4,95 verzendkosten.
- Bij bestellingen naar andere Europese landen betaalt u €6,95 verzendkosten.
U dient in ogenschouw te nemen dat wij qua levering afhankelijk zijn van PostNL en wellicht niet elk ongemak zelfstandig voor u kunnen oplossen.
Retourneren
U kunt items retourneren mits deze aan onze algemene retourvoorwaarden voldoen.
Vanaf het moment dat u uw bestelling ontvangt heeft u 14 dagen bedenktijd.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen.
Dillenburgstraat 33
4835 EA Breda
Nederland
Garantie
We geven geen garantie in de voglende gevallen:
- Gebreken veroorzaakt door verkeerd of intensief gebruik.
- Overmatige transpiratie. Afgeven en verkleuring van schoenen en kleding.
- Het pillen van kleding of schoenen.
- Gebreken ontstaan door wassen of drogen.
- Gebreken ontstaan door externe invloeden, bijvoorbeeld wrijving, scherpe voorwerpen of chemicaliën.
Heeft u niet kunnen vinden wat u zoekt?
We beantwoorden met alle liefde uw vragen. Mail ons naar info@keurigkindje.nl of stel uw vraag via het contactformulier.